Microchip کلید امنیت سخت‌افزاری را در عصر IoT در اختیار دارد

با افزایش تعداد و انواع دستگاه‌های متصل، از هم گسستگی بازار و آسیب‌پذیری‌های امنیتی در اینترنت اشیاء (IoT)، چالش‎‌های قابل توجهی برای توسعه دهندگان ایجاد شده است.

امنیت مبتنی بر سخت افزار تنها راه محافظت از کلیدهای مخفی در برابر حملات فیزیکی و استخراج از راه دور است، اما برای پیکربندی و تهیه هر دستگاه، تخصص گسترده امنیتی، توسعه و صرف هزینه و زمان الزامی است.

برای شرکت‌هایی که در هر سال از صدها تا میلیون‌ها دستگاه متصل در سراسر جهان تولید می‌کنند، مقیاس پذیری معماری می‌تواند یک مانع بزرگ برای استقرار باشد.

سازندگان معمولاً تنها قادر به پشتیبانی از پیکربندی و تهیه سفارشات با حجم بالا هستند و شرکت‌هایی را که دارای سفارشات کم ​​و متوسط ​​با گزینه‌های کم عملکرد هستند، رها می‌کنند.

برای پرداختن به این نیاز در بازار انبوه، Microchip Technology اولین راهکار در صنعت را ارایه داد كه با استفاده از عنصر امن ATECC608A، ذخیره كلیدی ایمن برای استقرار دستگاه‌های با حجم کم، متوسط ​​و بالا را فراهم می‌آورد.

پلتفرم Trust Microchip شامل یک پیشنهاد سه لایه متشکل از عناصر ایمن سازی شده، از پیش تنظیم شده یا کاملاً قابل تنظیم را فراهم می‌کند و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهد تا پلتفرمی را انتخاب کنند که به بهترین وجه برای طراحی فردی آنها مناسب باشد.

علاوه بر صرفه جویی در زمان، این راه حل به طور قابل توجهی تهیه لجستیک را آسان کرده و امنیت و مدیریت دستگاه‌های حاشیه‌ای را بدون هزینه‌های اضافی در سرویس ارایه دهنده یا گواهینامه‌ها، برای کاربران تسهیل می‌کند.

با امکان تأیید اعتبار در هر زیرساخت ابری عمومی یا خصوصی، پلتفرم Trust Microchip نیز قابل انعطاف و قابل تنظیم است. برای کاربرانی که می‌خواهند سفارشی سازی بیشتری داشته باشند، این برنامه شامل سیستم‌عامل‌های TrustFLEX و TrustCUSTOM است.

این امر باعث می‌شود زمان و پیچیدگی‌های موجود در شخصی سازی دستگاه بدون نیاز به تعداد قطعات سفارشی شده، کاهش یابد.

به گفته نایب رئیس واحد تجاری محصولات Microchip: “افزایش سریع حملات موفقیت آمیز بر روی راهکار‌های امنیتی مبتنی بر نرم‌افزار، بر نیاز شرکت‌ها به اتخاذ بهترین شیوه‌های صنعتی، از جمله جدا سازی کلیدهای خصوصی در عناصر امن، تأکید دارد.”

وی افزود: “پلتفرم Trust Microchip، امنیت مبتنی بر سخت‌افزار را برای شرکت‌ها در هر اندازه‌ای به طور ساده و مقرون به صرفه تامین می‌کند، و موانعی را که بطور سنتی با دستگاه‌های پیکربندی و تهیه ارتباط دارند، از بین می‌برد.”

خروج از نسخه موبایل