بنیاد مرزهای الکترونیک | the Electronic Frontier Foundation

بنیاد مرز‌های الکترونیک چیست؟

بنیاد مرزهای الکترونیک (EFF (the Electronic Frontier Foundation یک بنیاد غیرانتفاعی بر پایه‌ی دفاع از آزادی‌های مدنی در دنیای دیجیتال می‌بــــاشد. EFF در سال 1990 تأسیــس شد، بنیادی که پشتیـبان حریم خصوصی کاربران، شنونـده‌ی اظهار نظرات کاربران، نوآور در رسیدگی به شکایات کاربران در دنیای مجازی و آنالیز‌گر سیاست‌ها و فن‌آوری‌های پیشرفته می‌باشد.

اساس کار این بنیاد، اطمینان از حفظ حقوق و آزادی کاربران در دنیای پیشرفته‌ی دیجیتال است.در همان عرصه‌ی ظهور اینترنت، EFF متوجه این مسئله شد که به‌منظور توسعه‌ی آزادی در فضای مجازی حفاظت از دسترسی به پیشرفت‌های تکنولوژی، امری حائز اهمیت می‌باشد. EFF  مدافع حقوق ما در استفاده از نرم‌افزارهایی با منابع باز، رمزگذاری‌ها، تحقیقات امنیتی و ابزارهای به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و نیز مدافع حقوق ما در جهانی از فن‌آوری‌های در حال ظهور شد.

امروزه EFF با به‌کارگیری مهندسان، فعالان و وکلای پیشرفته در تلاش برای دفاع از سخنرانی‌های آنلاین،  مبارزه علیه نظارت‌های غیرقانونی، حمایت از کاربران و نوآوران در عرصه‌ی ارتقای آزادی می‌باشد.

روی‌هم‌رفته، ما شبکه‌ای وسیع از اعضای ذیربط و شرکای سازمانی در سراسر جهان تشکیل داده‌ایم. EFF سیاست‌گذاران و مردم را از طریق‌ مطبوعات، تجزیه‌وتحلیل‌های جامع، راهنماهای آموزشی و کارگاه‌های فعال و .. آموزش می‌دهد.

EFF صدها هزار نفر را در این حوزه از طریق مرکز فعالیت‌های خود توانمند ساخته و تبدیل به صدایی رسا در مباحث حقوقی-اینترنتی ما شده است.

صندوق بین‌المللی EFF یک سازمان غیرانتفاعی از ایالت متحده‌ی آمریکا(US)‌ بوده که به حمایت شما برای حفظ امنیت کاربران در دنیای مجازی وابسته است.

خروج از نسخه موبایل