ارایه طرح اولیه برنامه دفاع ERP توسط IBM

آی‌بی‌ام (IBM) یک قرارداد با وزارت دفاع استرالیا برای مرحله اولیه پلتفرم صنعتی دفاع و امنیت SAP S / 4HANA بسته است و به ازای دریافت 95.5 میلیون دلار استرالیا، یک طرح اولیه برای برنامه ریزی در حوزه منابع انسانی بخش دفاعی (ERP) ارایه می‌دهد.

این قرارداد 18 ماهه شامل طراحی سطح بالا برای پیاده سازی ERP‌های بعدی و ایجاد عناصر پایه برای منابع مالی و انسانی نیز می‌شود.

برنامه ERP در نظر دارد تا توانایی برای گزارش‌های مالی در سال 2020 نیز را توسعه دهد که پس از آن ظرفیت لجستیک و نگهداری بزرگتری در سال 2022 فراهم شود.

این برنامه بزرگترین برنامه IT در حوزه دفاعی استرالیا است و انتظار می‌رود که این طرح قابلیت مدرن کردن و بالا بردن کارایی در حوزه نیروی دفاعی استرلیا را فراهم سازد.

این وزارت خانه اعلام کرده است که این برنامه اطلاعات دقیقی در حوزه فاعی و نیروی انسانی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید تصمیمات بهتری بگیرید.

این طرح همچنین حوزه های مهندسی، نیروی انسانی، نگهاری و بهره برداری و …. را مدرن سازی می‌کند.

در ماه جولای، ای‌بی‌ام یک قرارداد 1 میلیارد دلاری به عنوان شریک حوزه تکنولوژی با دولت استرالیا بسته است. این مشارکت به آی‌بی‌ام توانایی ارایه و توسعه سخت افزار‌ها، نرم افزار‌ها و طرح‌های مبتنی بر فضای ابری را می‌دهد و همچنین شامل ارایه برنام‌ های نوآورانه، مشارکت در محاسبات کوانتومی، امنیت سایبری و تحقیقاتی که توسط دولت استرالیا برای پیشرفت برنامه کاریش در حوزه تحولات دیجیتالی انجام می‌شود نیز خواهد بود.

این توافق به این معنی است که تمام 17 وزارتخانه (حتی کسانی که IBM ندارند) برای پنج سال آینده از سیستم‌های Big Blue استفاده می‌کنند.

آی‌بی‌ام به آژانس‌هایی که پول زیادی در این شرکت سرمایه گذاری کرده‌اند (شامل وزارت خدمات انسانی، اداره مالیات استرالیا، وزارت امور داخلی و وزارت دفاع استرالیا ) گفته است که این توافق نامه روند اداری آنها را بهبود می‌بخشد و به آنها استقلال و انعطاف پذیری برای تغییر تکنولوژی مورد استفاده‌شان در 5 سال پیش رو را می‌دهد.

دیوید لاروس مدیر عمال شرکت IBM Australia در گفتگو با IBM Think در سیدنی گفته است که دولت استرالیا می‌تواند یکی از سه دولت برتر دیجیتال در جهان باشد و این قرارداد 1 میلیارد دلاری راهی برای رسین به این عنوان است.

خروج از نسخه موبایل