اخبار امنیت سایبری

نبرد سایبری امارات: آموزش نسل آینده کارشناسان امنیت سایبری

کنفرانس‌های Hack In The Box که همه ساله در آسیا، اروپا و خاورمیانه برگزار می‌شود، منجر می‌شود تا برترین کارشناسان امنیت سایبری جهان گرد هم آمده و جدیدترین یافته‌ها، ایده‌ها و تکنیک‌های خود را با متخصصان و دانشجویان امنیتی در میان می‌گذارند.

رویداد بعدی HITB HITB + CyberWeek است که از 12 تا 17 اکتبر در کاخ امارات، واقع در ابوظبی برگزار می‌شود و مطابق معمول، آموزش‌های امنیتی، مذاکرات و چالش‌های حال حاضر را ارایه می‌دهد.

تبرد سایبری امارات

نبرد سایبری امارات از جمله رقابت‌های زنده‌ای است که در این کنفرانس برگزار می‌شود‌، در نبرد سایبری امارات (ییش از این نیز با عنوان کوئست سایبر شناخته می‌شد)، شاهد حضور تیم‌های دانش آموزی از دبیرستان‌ها و دانشجویان دانشگاه‌ها برای کسب مقام اول در فینال در زمینه رقابت‌های HITB + CyberWeek PRO CTF هستیم که فرصتی برای کسب جوایز پولی قابل توجه و سفر به HITB آمستردام در سال 2020 است.

همه دانش آموزان دبیرستانی و دانشگاهی که در امارات متحده عربی مشغول به تحصیل هستند بسیار مشتاق‌اند تا برای ورود به نبرد سایبری امارات اقدام کنند.

پس از یک ارزیابی اولیه فنی، به افرادی که برای شرکت در این رقابت‌ها انتخاب شده‌اند، فراخوان داده شد تا طی یک برنامه 4 روزه، آموزش امنیت سایبری را طی کنند و در ماه سپتامبر باید مهارت‌های خود را بر روی یک پلتفرم یادگیری مداوم سفارشی ساخته شده با طیف وسیعی از سایبر بگذرانند. تمریناتی که توسط آزمایشگاه BHC شرکت توسعه توانمندی سایبری استونیایی و با همکاری HITB انجام شده است.

مسابقه نهایی HITB⁺ Cyber Battle of Emirates در تاریخ 13 و 14 اکتبر در HITB + CyberWeek برگزار می‌شود و پس از آن مسابقه HITB + CyberWeek PRO CTF در تاریخ 15، 16 و 17 اکتبر برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0