IBM پردازنده مرکزی امنیتی جدید خود را معرفی کرد

اخیراً، شرکت آی‌ بی‌ ام (IBM) یک پردازنده مرکزی را به نام IBM z15 منتشر کرد. این محصول از داده‌های حساس کاربر در محیطی مختلط و ابری محافظت می‌کند. به گفته این شرکت، IBM z15 می‌تواند حداکثر 1 تریلیون تراکنش اینترنتی در روز را انجام دهد. این محصول نه تنها از پایگاه داده‌های گسترده پشتیبانی می‌کند بلکه دارای 12٪ و 25٪ هسته و حافظه بیشتر از نسل‌های قبلی است. علاوه بر این، زمان تاخیر این محصول در مقایسه با نسل قبلی به یک سوم کاهش می‌یابد.

IBM z15 فناوری جدیدی به نام “گذرنامه حفظ حریم خصوصی داده” را ارایه داده است، که محافظت از پایان تا پایان داده‌ها را فراهم می‌کند و به کاربران امکان رمزگذاری داده ها و اختصاص دسترسی به آن‌ها را می‌دهد. این فناوری به سازمان‌ها کمک می‌کند تا سیاست‌های حفظ حریم خصوصی را بر اساس نیاز کاربران تهیه کنند و آنها را پیگیری نمایند. “گذرنامه حریم خصوصی داده” نه تنها بر روی پلتفرم z15 بلکه در سخت افزار سرور LinuxONE III لینوکس نیز قابل استفاده است.

به گفته مدیر‌‌عامل آی بی ام، راس مائوری، IBM Z یک مؤلفه اساسی برای پرداختن به نگرانی‌های مهم پیرامون ابر هیبریدی مانند امنیت، حفظ حریم خصوصی و چابکی است. با z15، مشتریان ما می‌توانند با حفظ حریم خصوصی و امنیت مورد نیاز خود، ابر مورد نظر خود را داشته باشند.

مائوری در ادامه افزود: “واقعیت این است که برای مشتریانی که مشاغل آنها به دسترسی بدون وقفه به داده‌ها وابسته است، IBM Z می‌تواند گزینه مناسبی باشد. غالباً، مشتریان ما نیاز به دسترسی به داده‌ها و بینش های تحلیلی در کسری از ثانیه دارند، نه چند دقیقه، با این امکان که قادرند حریم شخصی داده‌ها را در یک سطح گرانولار کنترل کنند.”

 

 

خروج از نسخه موبایل