مایکروسافت به انتشار ربات زمانبندی شده خود با هوش مصنوعی نزدیک‌تر می‌شود

مایکروسافت در تلاش است تا زمان بندی ساده تر و یکپارچه‌تری از ملاقات‌ها را با ربات Calendar.help خود انجام دهد، که به زودی به Scheduler تغییر خواهد یافت.

در سال 2016، مایکروسافت یک ربات قدرتمند AI (هوش مصنوعی) را با نام Calendar.help منتشر نمود. از آن زمان به بعد، رباتی که از کورتانا (Cortana) برای کمک به کاربران در زمانبندی ملاقات‌ها استفاده می‌کند، وارد پیش نمایش خصوصی شد. به نظر می‌رسد مایکروسافت آماده است تا بتواند chatbot که به Scheduler تغییر نام یافته، در دسترس عموم قرار دهد.

آدرس اینترنتی Scheduler.microsoft.com اکنون به تقویم Calendar.help تغییر مسیر یافته است. و دو جلسه زمان بندی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که برای مایکروسافت Ignite، کنفرانس IT با محوریت IT تدوین شده که در هفته اول نوامبر اتفاق می‌افتد.

چنین جلسه‌ای، زمانبند را “دستیار دیجیتال” می‌نامد. مایکروسافت در این جلسه اعلام کرد: “ما در تلاشیم تا دستیار دیجیتالی را ایجاد کنیم که به شما کمک کند زمانبندی جلسات را انجام دهید تا دیگر ایمیل‌های برگشتی و فوری وجود نداشته باشد. بهتر است یاد بگیرید که چگونه می‌توانید ایجاد جلسات خود را به Scheduler واگذار نمایید. برنامه نویس‌ها از پردازش زبان طبیعی برای درک نیازهای شما استفاده می‌کنند. در یک زمان مناسب با مدعوین خود مذاکره کرده، فضایی یافته و یک جلسه آنلاین اضافه کنید. “

بهبود زمانبندی جلسات، یکی از اهداف بزرگ مایکروسافت برای بهبود همه جانبه جلسات است. مایکروسافت ماه‌ها است وعده داده که این برنامه، جایگزین برنامه ملاقات‌ها در تیم‌ها و یک برنامه تقویم جدید خواهد شد. این امر در ابتدا قرار بود در آوریل 2019 اتفاق بیفتد. سایت نقشه راه Office 365 اکنون می‌گوید که این رویداد در اکتبر 2019 به وقوع خواهد پیوست.

Microsoft Research حداقل از تاریخ فوریه 2015 در Calendar.help آغاز شده است. این شرکت Calendar.help را با ترکیب قطعاتی از Microsoft Research ،Outlook ،Cortana و Genee (شرکتی که مایکروسافت در سال 2016 به دست آورد)، توسعه داده است. مقامات مایکروسافت قبلاً گفتند كه calendar.help با Office 365, Outlook.com و یا گوگل كار خواهد کرد.

در سایر اخبار مربوط به ربات / دستیار، Oracle امروز اعلام کرد که در حال حاضر دستیار هوش مصنوعی‌اش در تیم‌های مایکروسافت در دسترس قرار دارند. تیم‌ها و کاربران آفیس 365 می‌توانند دستیار دیجیتال Oracle را از فروشگاه برنامه Microsoft Teams دریافت کنند. دستیار دیجیتال Oracle به کاربران این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های ابری Oracle، مانند CX و HCM را از طریق مکالمه با یک ربات درخواست کنند.

 

 

خروج از نسخه موبایل