اخبار امنیت سایبری

AWS، نمونه‌های EC2 G4 را در دسترس عموم قرار می‌دهد

روز جمعه، سرویس‌های وب آمازون از دسترسی عمومی به نمونه‌های رایانش ابری کشسانی (E4 (EC2 خبر دادند. با استفاده از GPUهای Nvidia T4 Tensor Core، نمونه‌های ابری برای تسریع در استنباط یادگیری ماشین و حجم کاری با شدت گرافیکی زیاد، بهینه سازی شده‌اند.

در ماه مارس، آمازون پیش نمایشی از نمونه‌های G4 را در کنار Nvidia ارایه داد. Nvidia همچنین اعلام کرد که GPU‌های T4 توسطCisco ،Dell EMC ، Fujitsu ،HPE و Lenovo ارایه می‌شوند. در ماه ژانویه، گوگل نیز شروع به ارایه GPU‌های T4 بر روی بستر ابری گوگل در بتا کرد.

GPU‌های T4 می‌توانند برای اجرای برنامه‌های کاربردی مبتنی بر یادگیری ماشین، از جمله افزودن ابر داده به تصویر، تشخیص شی، سیستم‌های پیشنهاد کننده و تشخیص خودکار گفتار یا ترجمه مفید باشند. آنها همچنین یک بستر کم هزینه برای ساخت و اجرای برنامه‌های فشرده گرافیکی، از جمله ایستگاه‌های کاری گرافیکی کنترل از راه دور، کدگذاری ویدئو یا طراحی واقع گرای تصویر، به شمار می‌روند.

در کنار آخرین نسل از GPU‌های T4، نمونه‌های G4 آمازون از پردازنده‌های سفارشی نسل دوم Intel Xeon Scalable، با توان شبکه‌ای حدود 100 گیگابیت بر ثانیه و حداکثر 1.8 TB از حافظه محلی NVMe بهره می‌برند.

در هفته‌های آتی، نمونه‌های G4 از Amazon Elastic Inference پشتیبانی خواهند کرد و به توسعه دهندگان این امکان را می‌دهند تا با تهیه مقدار مناسب عملکرد GPU برای حجم کاری خود، هزینه‌ها را به حداقل برسانند.

در حال حاضر، نمونه‌های G4 در مناطق شرقی ایالات متحده (ویرجینیای شمالی، اوهایو)، مناطق غربی ایالات متحده (اروگون، کالیفرنایای شمالی)، اروپا (فرانکفورت ، ایرلند ، لندن) و نواحی آسیایی اقیانوس آرام (سئول و توکیو) با امکان دستیابی به سایر مناطق برنامه ریزی شده در ماه‌های آینده، در دسترس قرار گرفته‌اند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0