استفاده از پلتفرم TSP برای امنیت بیشتر ساعت‌های هوشمند کاسیو

رهبر امنیت دستگاه و برنامه Trustonic اعلام کرد که کاسیو پلتفرم امن TSP این شرکت را انتخاب کرده است تا امنیت و اعتماد بیشتری را به پرچمداران نسل بعدی خود هدیه کند.

ساعت مدل Casio PRO TREK Smart WSD-F21HR در ماه اوت، طیف وسیعی از ویژگی‌های نوآورانه، از جمله GPS، نقشه‌های آفلاین، قابلیت اندازه گیری ضربان قلب و اندازه گیری حداکثر اکسیژن خون، برای ورزشکاران و کاربرانی که از خارج از منزل بودند، را ارایه داد.

قرار است بازار ساعت‌های هوشمند تا سال 2025، بالغ بر 31 میلیارد دلار ارزش داشته باشد و براساس تقاضای مصرف کننده ویژگی‌های جدید و پیشرفت‌هایی در سنسورها، قدرت پردازش و اتصال آنها ایجاد خواهد شد.

برای برآورده کردن این خواسته‌ها، شرکت کاسیو از مشتریان و مارک‌های خود محافظت کرده و از جامعه توسعه دهنده برنامه خود پشتیبانی می‌کند؛ این شرکت همچنین از امنیت پشتیبانی سخت افزاری Trustonic استفاده می‌کند تا ویژگی‌های پیشرفته در یک ساعت هوشمند، عملکرد، سرعت و سهولت استفاده برای ورزشکاران در فضای باز را فراهم نماید.

Trustonic به کاسیو کمک می‌کند تا از ردیابی حساس و داده‌های بیومتریکی که اکنون توسط سایر برندها ارایه شده، محافظت کند.

“بن کاد”، مدیر‌عامل شرکت Trustonic، اظهار داشت: “برندهای دست بند به سرعت در حال افزایش بوده و بر اساس تقاضای مصرف کننده، ویژگی‌های جدید و تجربیات غنی تری به آنها افزوده می‌شود. ساعت‌های هوشمند آینده، قابلیت‌های جدیدی را ارایه می‌دهند و می‌توانید با آنها از داده‌های شخصی ضبط شده، پردازش و انتقال آنها محافظت کنید. شرکت‌هایی مانند کاسیو به دنبال بهترین روش‌های امنیتی در سیستم تلفن‌های هوشمند هستند. پلتفرم TSP ما این دستگاه‌ها را قادر می‌سازد تا بر اساس یک مبنای اثبات شده، کسب اطمینان از پشتوانه سخت افزاری را در طراحی، توسعه و ساخت، فراهم کند.

TSP با ارایه سیستم‌های امنیتی و سخت افزاری مبتنی بر استاندارد صنعت، از دستگاه‌های متصل مانند دست بند‌ها، تلفن‌های هوشمند، سیستم‌عامل‌های infotainment در خودرو (IVI) و دستگاه‌های مراقبت‌های بهداشتی محافظت می‌کند.

“بن کاد” در ادامه می‌افزاید: “مشتریان Casio دارای سبک زندگی فعال و انتظارات زیادی از دست بند‌ها هستند و Trustonic به کاسیو کمک می‌کند تا نقایص خود را برای پیگیری تجربیات جدید برطرف کند. مطمئناً رعایت الزامات امنیتی ضروری است، و مشتریان ما مانند کاسیو همیشه حریم کاربران را در اولویت قرار می‌دهند، اما ادغام TSP نیز در مورد امکان توسعه دهندگان برنامه‌ها برای ساختن اپلیکیشن‌ها بر پایه اعتماد بوده و به ورزشکاران کمک می‌کند تا خارج از منزل نیز بتوانند تجربیات جدیدی را کسب کنند. “

خروج از نسخه موبایل