اخبار امنیت سایبری

کمک اوراکل به بانک‌ها برای خنثی سازی فعالیت‌های مجرمانه

اوراكل با نوآوری در سبد مالی و مدیریت انطباق و مبارزه با پولشویی، راه را برای پیشگیری بهتر از جرایم مالی، هموار تر می‌كند.

امروزه قابلیت‌ها و راه حل‌های جدیدی در یادگیری ماشین برای ارتقای قابلیت‌های تحلیلی، فرآیند خودکار روباتیک (RPA) در گردش کار و تجزیه و تحلیل گرافیکی برای تجسم شبکه‌ها فراهم شده است.

این پیشنهادها می‌توانند با ایجاد یک استاندارد جدید در صنعت و رعایت انطباق، به یک مزیت رقابتی برای بانك‌ها از طریق توانمندسازی آنها در اجرای مقررات در حال تحول و شناسایی فعالیت‌های مشكوك مالی تبدیل شوند.

“سونی سینگ”، معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل خدمات مالی اوراکل گفته است: “اوراکل در راس سرمایه گذاری‌های نوآورانه و فناوری قرار گرفته است تا اطمینان حاصل کند که مشتریان ما می‌توانند با یک چشم انداز تغییر یافته از جرایم مالی پیشگیری کنند. تجارب حاصل از صنعت و تخصص در فناوری‌های بانکداری به ما این امکان را داده است تا از دسته بندی جدیدی از قابلیت‌های پیشرفته تحلیلی استفاده کنیم که بیشترین تجارب و نتایج را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همسویی با استراتژی بزرگتر Oracle Cloud، ما را قادر می‌سازد تا به سرعت، تمام راه حل‌های خود را در دسترس بانک‌ها قرار دهیم.”

سازمان ملل متحد تخمین می‌زند که هر سال حدود 2 تریلیون دلار در سراسر جهان پول شویی می‌شود و تأکید می‌کند که جریان گسترده‌ای از عاملان مخرب بد در بخش خدمات مالی فعالیت دارند.

با تغییر رفتارهای مجرمانه، بانک‌ها باید به سرعت برنامه‌های منسوخ جرایم ضد مالی پرهزینه و سنگین خود را به سمت فناوری‌های پیشرفته تحلیلی سوق دهند که می‌توانند از داده‌های بزرگ بهره بگیرند.

شرکت‌هایی که دارای هوش برتر هستند، کشف، تحقیقات و گزارش‌های جرایم مالی مؤثرتر و کارآمد تری را در کلیه زمینه‌هایی که اوراکل در آنها پیشرفت چشمگیری داشته است، تجربه می‌کنند.

اوراکل همچنین در زمینه ارتقاء محصولات قدیمی شرکت‌های مبارزه با جرایم مالی مانند Oracle Enterprise Management Case و Oracle Anti Money Laundering Enterprise Edition برای اطمینان از شرکت در جریان تحقق نیازهای مشتری، سرمایه گذاری خود را ادامه می‌دهد.

شرکت اوراکل همچنین در زمینه روابط استراتژیک با ارایه دهندگان فناوری سرمایه گذاری‌هایی را انجام داده است که می‌تواند قابلیت‌های AML شرکت را با فناوری‌هایی مانند RPA، پردازش زبان طبیعی، جستجوی رسانه‌های نامطلوب و موارد دیگر تکمیل نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0