Veriff ابزار تأیید NFC را برای اسناد بیومتریک راه اندازی می‌کند

Veriff، امن ترین ارایه دهنده خدمات تأیید جهانی، ابزار تأیید ارتباطات نزدیک (NFC) را راه اندازی کرده است که به این شرکت امکان می‌دهد اسناد هویتی سازگار با ePassport را با دستگاه‌های iOS و اندروید تأیید کند.

اکنون Veriff تأیید دیجیتالی ePassports را در تمام دستگاه‌هایی که از بازخوانی ePassports پشتیبانی می‌کنند، از جمله جدیدترین دستگاه‌های اندروید و iOS، ارایه می‌دهد. این ابزار جدید روند تأیید را سرعت می‌بخشد، کاربر پسند بوده و نسبت به تأیید مبتنی بر عکس ایمن تر است.

“کارل کتکاس”، مدیر عامل و بنیانگذار Veriff، بیان کرد که این شرکت، در ارایه خدمات جدید تأیید صحت، در جهان پشگام است. وی افزود: “به محض انتشار آخرین نسخه iOS، تیم ما اولویت بندی افزودن عملکرد NFC را انجام داد که می‌تواند ePassports و شناسه‌های فعال شده NFC را تأیید کند.

وی در ادامه تصریح کرد: “با استفاده از این ابزار جدید تأیید دیجیتالی، می‌توانیم طی چند ثانیه شناسنامه شخص را تأیید کنیم. تأیید NFC نه تنها باعث می‌شود که کار تأیید صحت راحت تر انجام شود، بلکه روشی بسیار مطمئن تر برای تأیید اعتبار داده‌ها است.”

بازخوانی داده‌ها به طور مستقیم از تراشه ePassport با بالاترین امنیت صورت می‌گیرد و امکان بررسی این را دارد که آیا کسی در آن سند دستکاری کرده است یا خیر. تأیید آنلاین می‌تواند به سطح جدیدی برسد زیرا بیشتر گذرنامه‌ها اکنون مجهز به تراشه هستند و تراشه‌ها به سایر اسناد ID دیگر در جهان افزوده می‌شوند.

 

خروج از نسخه موبایل