شناسایی و توقف 15 وب‌سایت ارائه‌دهنده خدمات DDoS توسط FBI

دادگستری ایالات متحده 15 دامنه اینترنتی مرتبط با ارائه خدمات آفلاین DDoS را شناسایی و اتهاماتی را علیه سه تن از متهمان که گفته می‌شود آن‌ها را اداره می کنند، پر کرده است.

وب‌سایت‌های ارائه دهنده خدمات DDoS انجام اینگونه حملات را برای افراد غیر‌متخصص ساده می‌کند و با ایجاد ترافیک اینترنتی شدید، باعث بروز مشکل در یک وب‌سایت یا یک IP آدرس شده و آن را آفلاین می‌کند. این این کار را برای هر فرد غیر‌متخصص برای انجام حملات DDoS، جاری شدن سیل با چنان ترافیک اینترنت ساده می‌سازد که سایت یا آدرس IP را بر هم می‌زند و آن را برون خط می کند.

خدمات Stessor یا booter، به کاربران اجازه می‌دهد که با پرداخت هزینه‌ای کم و بدون نیاز به دانش فنی عمیق، حجم زیادی از ترافیک اینترنتی را به اهداف مورد نظر خود هدایت کنند.

وب‌سایت‌های خدمات DDoS مورد بررسی، امکان ایجاد اخلال در شبکه‌های کامپیوتری در مقیاس گسترده و تضعیف زیرساخت اینترنت را برای مشتریان فراهم می‌کردند.

این دومین باری است که وب‌سایت‌های خدمات DDoS مسدود می‌شوند. در ماه آوریل نیز فعالیت وب‌سایت Webstresser به عنوان بازار ارائه‌دهنده خدمات DDoS و عامل دست کم 4 میلیون حمله سایبری در سراسر دنیا متوقف شد.

خروج از نسخه موبایل