تهدید هکر‌ها به انتشار اسناد مرتبط با حملات 11 سپتامبر

یک گروه هکری به‌نام TheDarkOverlord ادعا کرده که ۱۸،۰۰۰ سند ازHiscox SyndicatesLloyds of London و Silverstein Properties به سرقت برده است. این گروه همچنین تهدید کرده که در صورت عدم پرداخت مبلغ در‌خواستیشان، فایل‌های حاوی اسناد افشا‌کننده در رابطه با حملات 11 سپتامبر را منتشر خواهد کرد.

سخنگوی Hiscox این حمله هکری را تایید کرده است.

گروه TheDarkOverlord فایل‌هایی منتشر کرد که در آن‌ها به اداره هوانوردی فدرال (FAA)، سازمان امنیت حمل و نقل (TSA) برای اثبات ادعای خود اشاره کرده بود، و تهدید کرد که در صورت عدم دریافت باج در قالب بیت کوین، کلید رمزگشایی این فایل‌های بایگانی شده را منتشر خواهد کرد. این هکر‌ها همچنین تهدید کردند که ممکن است از اسامی نام برده شده در این اسناد اخاذی کنند و تنها در صورت پرداخت پول، از انتشار نام آن‌ها صرف نظر خواهند کرد.

گفته می‌شود هدف اصلی هکر‌ها از این حمله باجگیری است و تنها یک مورد مرتبط با تراژدی سال ۲۰۰۱ وجود دارد. به احتمال زیاد تهدید انتشار اطلاعات بیمه، بخش کوچکی از علت این حمله هکری بوده است.

همچنین فرض بر این است که این گروه هکری واقعا هر چیزی که می‌گوید را در‌اختیار دارد، که البته هیچ تضمینی هم برای اثبات این ادعای آن‌ها وجود ندارد. با این حال، میزان تهدید‌آمیز بودن این موضوع آنقدر بود که باعث شد Hiscox با بریتانیا و نیروی پلیس ایالات متحده دست به همکاری بزند.

 

 

 

خروج از نسخه موبایل