دستور ترامپ برای تقویت تیم امنیت سایبری فدرال آمریکا

روز پنجشنبه، دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده یک فرمان اجرایی که شامل دستورالعمل‌های جدید با هدف استخدام و حفظ کارشناسان امنیتی بیشتر جهت کار در دولت فدرال بود را امضا کرد. این فرمان بستری رقابتی را برای متخصصان ارشد حوزه امنیت ایجاد می‌کند و به این ترتیب بهترین آنها در میان نیروهای حرفه‌ای مورد نیاز دولت جای خواهند گرفت. همچنین این امر کارمندان فدرال را قادر می‌سازد تا با به عهده گرفتن وظایف موقتی در آژانس‌های دیگر در مورد مسائل مربوط به امنیت سایبری،‌ دانش امنیتی بیشتری کسب کنند.

فرمان اجرایی برای افزایش نیروی کار بخش امنیت سایبری دولت فدرال، از طریق تغییر قوانین موجود در مورد استخدام و نیز ایجاد انگیزه برای آوردن افراد بیشتر و حفظ آنها طراحی شده است.

به عنوان مثال، کاخ سفید در حال ایجاد یک برنامه چرخشی است که در آن کارمندان فدرال می‌توانند دانش خود از مسائل امنیت سایبری را از طریق اعزام موقت به دیگر موسسات دولتی افزایش دهند.

این فرمان همچنین خواستار ایجاد فضای گسترده‌تر در دولت فدرال جهت ارایه برنامه‌های آموزشی امنیت سایبری شده و چارچوبی را برای شناسایی، استخدام، توسعه و حفظ استعداد‌های امنیت سایبری فراهم می‌کند. این برنامه همچنین شامل دستورالعمل‌های جدیدی است که به موجب آن افراد با مهارت‌های امنیتی می‌توانند بین مشاغل بخش خصوصی و عمومی گردش کرده و شکاف‌های موجود در این حوزه را از بین ببرند.

خروج از نسخه موبایل