اخبار امنیت سایبری

مک‌آفی: مشاغل هر دقیقه با بیش از 500 تهدید سایبری روبه‌رو هستند

کسب‌و‌کار‌ها در هر دقیقه شاهد 504 تهدید امنیتی جدید سایبری هستند و در این میان، حملات باج افزاری 118٪ رشد یافته است، زیرا هکرها تاکتیک‌های جدید و نوآورانه‌ای را برای سرقت داده‌ها در سطح جهانی اتخاذ می کنند.

به گزارش شرکت امنیت سایبری مک‌آفی، بیش از دو میلیارد اعتبار حساب سرقت شده در سه ماهه اول امسال در بازار زیرزمینی تهیه شده است.

تأثیر این تهدیدات بسیار واقعی است. مهم است که تشخیص دهیم که تعداد، افزایش یا کاهش برخی از انواع حملات، فقط بخشی از داستان را بیان می‌کنند. نباید فراموش کرد که هر حمله سایبری یک هزینه انسانی نیز به همراه دارد.

داده‌های تهدید توسط ابر “اطلاعات تهدید جهانی” مک‌آفی از بیش از یک میلیارد سنسور در بردارهای تهدید متعدد در سراسر جهان جمع آوری شده است.

در حالی که حملات فیشینگ هدفدار از محبوبیت بالایی در میان هکر‌ها برخوردار است، حملات باج افزاری به طور فزاینده نقاط دسترسی از راه دور مانند پروتکل دسترسی از راه دور دسکتاپ (RDP) را در معرض خطر قرار می‌دهد.

محققان همچنین بازیگران پشت حملات باج افزاری را با استفاده از خدمات ایمیل ناشناس برای مدیریت فعالیت‌های خود در مقابل رویکرد سنتی تنظیم سرورهای فرمان و کنترل (C2) مورد بررسی قرار دادند.

استفاده از خدمات ایمیل توسط هکر‌ها به عنوان یک روش ناشناس‌تر برای انجام امور جنایی به‌شمار می‌رود. از سوی دیگر، استخراج ارز‌های دیجیتال نیز طی سه ماهه اول سال 2019، 29% رشد داشته است.

در این گزارش سی و دو درصد از حوادث امنیتی در آمریکا رخ داده است، به دنبال آن 13٪ در اروپا و 13٪ در منطقه آسیا اقیانوسیه شاهد این دست حملات بوده‌ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0