اخبار امنیت سایبری

مدیریت ریسک Fusion پلتفرم پرچمدار خود را گسترش می‌دهد

مدیریت ریسک Fusion، یکی از پیشگامان نرم‌افزارها و خدمات مدیریت و تداوم تجارت و مدیریت ریسک، از گسترش پلتفرم پرچمدار خود، سیستم‌ فریم‌ورک Fusion، خبر داده و اعلام کرده است که مجموعه پیشرفته‌ای از قابلیت‌های مدیریت ریسک را برای مدیریت جامع و استمرار مشاغل ارایه می‌دهد.

با این نسخه، فریم‌ورک Fusion با پشتیبانی از طیف ریسک‌ها و تداوم کامل آن که مشاغل امروز به آن احتیاج دارند، قابلیت تاب آوری عملیاتی بیشتری را فراهم می‌کند.

این پلتفرم نیاز به معیارهای جداگانه در بسیاری از زمینه‌های مدیریت ریسک و پیوستگی را از بین می‌برد و باعث می‌شود که در صورت آماده شدن، به عنوان یک برنامه کاملاً یکپارچه در یک بنیاد اطلاعاتی مشترک، توسعه آن در مناطق جدید تسهیل شود.

با پیشرفت‌های اخیر، فریم‌ورک Fusion به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد تا وقت کمتری را برای مدیریت صفحه گسترده ناکارآمد یا سیستم‌های پیچیده صرف کند. درعوض، می‌توانند برای تمرکز بر تصمیمات استراتژیک و افزایش کارایی، زمان بیشتری در نظر بگیرند.

جدیدترین نوآوری‌ها شامل ویژگی‌هایی است که می‌تواند با ساختار و چارچوب مدیریت ریسک در هر سازمانی سازگار باشد، و ابزارهایی را برای درک عملکرد در هر سطح و اطمینان از تراز کردن با اهداف استراتژیک فراهم کند.

گسترش قابلیت‌های مدیریت ریسک Fusion در سیستم فریم‌ورک Fusion به کاربران این امکان را می‌دهد تا بتوانند یک برنامه مدیریت ریسک متناسب را سریعتر تهیه کنند. با استفاده از قابلیت‌های جدید موجود در فریم‌ورک Fusion، سازمان‌ها می‌توانند اطلاعات ارزیابی ریسک را برای گزارش دقیق ریسک در کلیه سطوح سازمان جمع آوری کنند.

با اتخاذ یک رویکرد مداوم برای مدیریت، ارزیابی و کاهش ریسک، فریم‌ورک Fusion، دیدی یکپارچه در مدیریت ریسک سازمانی، ریسک عملیاتی، ریسک IT و ریسک‌های متقابل را فراهم می‌کند.

“استیو ریچاردسون”، مدیر ارشد محصولات در مدیریت ریسک Fusion گفته است: “چشم انداز ریسک در حال تغییر است، و در Fusion ما در حال پاسخ دهی به این تغییرات هستیم تا راه حل‌هایی را ارایه دهیم که چالش‌های واقعی را بر اساس تجربه واقعی کاربران حل و فصل می‌کند.”

وی افزود: “با ایجاد محصولی که طیف کلی ریسک و پیوستگی را در بر می‌گیرد، مشتری می‌تواند سفر خود را با مدیریت ریسک، مدیریت پیوستگی مشاغل یا هر دو شروع کند و به راحتی مطابقت دهد. در حقیقت، کاربران از Fusion برای مدیریت ریسک استفاده می‌کنند و از این مدل تحویل محصول بهره می‌گیرند تا نحوه مدیریت، ادغام و نظارت بر برنامه‌های ریسک نامتناسب خود را در تمام تجارت‌ها ساده تر کنند.”

“سازمان‌ها می‌توانند به سرعت تکامل خود افزوده و نیازهای خود را با رویکرد به تاب آوری عملیاتی، شناسایی و انعطاف پذیر کنند.”

برنامه‌های مبتنی بر فریم‌ورک fusion می‌توانند کل سازمان را از طریق تجربیات هدفمندی که ضریب ریسک گروه جمعی را بالا می‌برد و کمیت و کیفیت داده‌ها را در بنیاد اطلاعات بهبود می‌بخشد، تحت پوشش قرار دهند.

“مایکل راسموسن”، از تحلیلگران GRC2020 می‌گوید: “fusion طی چند سال گذشته گام‌های چشمگیری برداشته و درک کامل آن از اکوسیستم ریسک باعث می‌شود تا بتواند تحول دیجیتالی صنعت مدیریت ریسک را هدایت کند.”

وی افزود: “همگرایی ریسک عملیاتی و تداوم مشاغل برای هر شرکتی که رو به جلو حرکت می‌کند، یک نقطه تمرکز اساسی خواهد بود، و اینجاست که fusion می‌درخشد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0