اخبار امنیت سایبری

کارشناسان اَپل را به‌عنوان ایمن‌ترین خرده‌فروش آنلاین معرفی کردند

به گفته پژوهشگران، اَپل ایمن‌ترین کمپانی خرده‌فروشی آنلاین در ایالات متحده است و شرکت‌های خرده‌فروشی دیگر از جمله آمازون و The Home Depot از لحاظ توان امنیتی در رده‌های بعدی قرار دارند.

از میان 10 شرکت خرده‌فروشی برتر، تنها دو شرکت اپل و آمازون از احراز هویت دو مرحله‌ای استفاده می‌کنند، این در حالی است که سایر شرکت‌های خرده‌فروشی الکترونیکی این لیست از لاگین‌های شبکه‌های اجتماعی که ممکن است اطلاعات کاربران را در معرض خطر قرار بدهد، بهره می برند.

طبق گزارش محققان مدیریت رمز عبور آنلاین LastPass، با توجه به اینکه تیم کوک، مدیر عامل اپل اهمیت زیادی برای بحث امنیت قائل است،‌ قرار گرفتن اپل در جایگاه نخست، اتفاق دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. کمپانی Wayfair در جایگاه دهم این لیست قرار گرفته، اما تلاش‌ها اخیر این شرکت در زمینه ارتقا امنیت سایبری قابل توجه است.

به اعتقاد کمپانی Adobe، به‌زودی فروش آنلاین در ایالات متحده تا 14.8 درصد افزایش پیدا کرده و به مجموع 124.1 میلیارد دلار خواهد رسید.

اگرچه تعطیلات سال نو سود زیادی را عاید خرده فروشان می‌کند، اما هم‌زمان خطر کلاهبرداری‌های اینترنتی را نیز افزایش می‌دهد. بر این اساس، در طول تعطیلات سال 2017، میزان حملات سایبری صورت گرفته به خرده‌فروشان 13 درصد رشد داشته است. این حملات شامل حمله نقض داده، سرقت هویت، دسترسی غیر‌مجاز به اکانت و حملات فیشینگ بوده است.

به گفته کارشناسان امنیتی، هر چقدر رمز عبور پیچیده‌تری داشته باشید، حساب کاربری ایمن‌تری خواهید داشت. همچنین به توصیه آن‌ها از یک پسورد واحد برای ورود به وب‌سایت‌های متعدد استفاده نکنید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0