اخبار امنیت سایبری

معرفی پلتفرم جدید New Relic برای ایجاد برنامه‌های سفارشی

شرکت نرم‌افزاری New Relic، بزرگترین و جامع ترین پلتفرم رصد پذیری مبتنی بر ابر، که برای کمک به کاربران در ایجاد نرم‌افزارهای کامل‌ تر ساخته شده است، کنفرانس سالانه خود با عنوان FutureStack را در شهر نیویورک آغاز کرد، که در آن مدیر‌عامل و بنیانگذار “لو سیرن” (Lew Cirne) اولین بستر مشاهده جهانی را به نمایش گذاشته است.

این شرکت از قابلیت‌های پیشرفته پلتفرم از جمله New Relic Logs ،New Relic Traces ،New Relic Metrics و New Relic AI خبر داد تا با ارایه داده‌های مورد نیاز به تیم‌های تحقیقاتی، آنها را در جهت حرکت سریعتر و ایجاد تجربیات دیجیتالی بهتر، توانمند سازد.

در وهله اول، این شرکت از قابلیت برنامه نویسی در بستر  New Relic One پرده برداری می‌کند، و به همه کاربران و شرکای خود این امکان را می‌دهد تا برنامه‌های کاملاً جدید را بر مبنای New Relic One بسازند و به بهترین روش، داده‌های کسب‌و‌کار خود را در یکپارچه سازی کرده و گردش کار بر روی بستر برای هدایت عملی در زمان واقعی را شاهد باشند.

New Relic One در پاسخ به نیاز شرکت‌هایی ساخته شده است که از قدرت فناوری‌های نرم‌افزاری نوین، از جمله فناوری ابری و محتواسازی استفاده می‌کنند، تا به سرعت برنامه‌های مهم و اساسی را برای ساخت، مقیاس بندی و بهره برداری بدست آورند.

آنها برای کلیه داده‌های مهم خود با دارا بودن فناوری‎های کاربردی هوشمند و خودکار، نیاز به بستری یکتا برای مشاهده دارند تا بتوانند به صورت یکپارچه در فرایندهای تجاری منحصر‌به‌فرد خود قرار بگیرند و قادر باشند نرم‌افزار خود را بهینه کرده و تجربیات بهتری را به مشتری ارایه دهند.

New Relic چندین نوآوری جدید را در سراسر این بستر معرفی کرده و New Relic One را به عنوان اولین بستر قابل مشاهده، باز، متصل و قابل برنامه ریزی مطرح نمود.

 سیرن می‌گوید: “New Relic One اکنون اولین بستر قابل مشاهده در جهان است که به کاربران امکان می‌دهد تا داده های مبتنی بر عامل و داده‌های قابل کنترل را وارد کنند و هیچ گونه نقطه کوری نداشته باشند. این قابلیت، به کاربران امکان می‌دهد تا روابط بین سیستم‌های خود را دیده و بتوانند سریعتر و مؤثرتر عمل کنند. همچنین می‌توانند به منظور برنامه ریزی و توانمند سازی کاربران برای ساختن برنامه‌های کاملاً جدید برمبنای Relic New  برای ایجاد مشاغل خود، از آن بهره ببرند. اگر نتوانید چیزی بر روی آن بسازید، این یک بستر نخواهد بود.”

وی افزود: “من از خلاقیت و نبوغم الهام گرفته‌ام تا مشتریان و شرکای ما در دسترسی اولیه ببینند که برنامه‌های مشاهده‌ای در New Relic One چگونه ایجاد می‌شود. من بی‌صبرانه منتظر هستم تا ببینم انجمن توسعه دهنده ما برای مشتریان جهانی‌مان چه چیزی را رونمایی خواهد کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0