اخبار امنیت سایبری

ابرهای ذخیره سازی جدید Dell داده‌ها را محافظت و مدیریت می‌کنند

فناوری دِل (Dell) در حال معرفی لوازم خانگی سری PowerProtect DD، نسل بعدی وسایل ذخیره سازی حفاظت از دامنه اطلاعات است و سازمان‌ها را قادر می‌سازد داده‌ها را در محیط‌های مختلف محافظت، مدیریت و بازیابی کنند.

علاوه بر این، این فناوری، پیشرفت‌های جدیدی را در زمینه بازیابی سایبری Dell EMC، به Dell EMC Cyber ​​Recovery و به نرم افزار Dell EMC PowerProtect ارایه می‌دهد که مقاومت و امنیت در فضای سایبر را در اختیار کاربران قرار داده و از بار کاری در دستگاه‌های سری PowerProtect DD پشتیبانی می‌کند.

بیشتر مشاغل امروزه شاهد افزایش چشمگیر میزان داده‌های ایجاد شده و لزوم نگهداری از آنها هستند. براساس شاخص جهانی Dell EMC محافظت از داده‌ها، مدیریت و کنترل سازمان‌ها از داده‌هایشان در سال 2018 در مقایسه با داده‌های مدیریت شده در سال 2016، 569٪ افزایش داشته است.

لوازم Dell EMC PowerProtect DD به عنوان ابزاری جدید در زمینه حفاظت و  مدیریت ساخته شده‌اند تا کارآیی لازم برای حفاظت از داده‌ها برای بارهای کاری چند ابری را داشته باشند. PowerProtect DD دارای مزایای زیر است:

عملکرد سریعتر: با پشتیبان گیری تا 38٪ سریعتر و حداکثر 36٪ بازیابی سریعتر؛ به عبارتی دسترسی سریع و بازیابی فوری حداکثر 60،000 IOPS تا 64 دستگاه مجازی و پشتیبانی از سرعت شبکه 25GbE و 100GbE.

راندمان بیشتر: PowerProtect DD بسیار کارآمد است، تا 1.25PB از ظرفیت قابل استفاده در یک رک را با فشرده سازی به کمک سخت افزار بهبود می‌بخشد و ظرفیت منطقی را تا 30٪ افزایش می‌دهد.

مقیاس پذیری برای پاسخگویی به درخواست‌های آتی: PowerProtect DD با انعطاف پذیری و چابکی در هسته اصلی خود و در پیکربندی‌های متعدد در دسترس بوده، و مقیاس پذیری و گسترش ظرفیت در محل را فراهم می‌کند.

حفاظت از داده‌ها برای بارهای کاری چند ابری: PowerProtect DD بهره وری عملیاتی، انعطاف پذیری و مقیاس پذیری را در محیط‌های داخلی و محیط‌های ابر ترکیبی فراهم می‌کند. این سیستم دارای یک اکوسیستم گسترده ابری با پشتیبانی از ابرهای عمومی مختلف است و بطور طبیعی می‌تواند داده‌های فریبنده را مرتب سازی کند و با حفظ و نگهداری طولانی مدت، مقرون به صرفه باشد.

پنل منفرد مدیریتی: با دارا بودن مرکز مدیریت PowerProtect DD، کاربران می‌توانند برای سیستم‌های چندگانه مدیریتی جمع شوند، ظرفیت و تکرارها را مدیریت کنند و بر سلامتی و وضعیت کلیه وسایل و تجهیزات خود در محیط و ابر نظارت داشته باشند.

پس از راه اندازی اولیه در Dell Technologies World 2019، نرم افزار Dell EMC PowerProtect با نمایش چندین ویژگی جدید به منظور فراهم آوردن قابلیت‌های مدیریت داده کارآمد ارایه می‌شود.

علاوه بر قابلیت همکاری با لوازم جدید سری PowerProtect DD، این نرم افزار با VMware vSphere یکپارچگی بیشتری را دارا بوده و به کاربران VMware امکان مدیریت ساده برای حفاظت از داده‌ها و بازیابی را ارایه می‌دهد.

این نرم افزار همچنین اکنون از Dell EMC Cloud Disaster Recovery پشتیبانی می‌کند تا بتواند عدم موفقیت سازمان یافته و خودکار برای رفع مشکلات و همچنین عدم موفقیت بار کاری VMware در ابر عمومی را فعالسازی نماید.

“ریچارد مک ماهون”، مدیر عملیات فنی گروه iomart بیان می‌کند: “PowerProtect DD به ما اجازه می‌دهد تا بتوانیم از میان پشتیبانان، کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین پشتیبان سازمانی را به مشتریان خود معرفی کنیم. این امر موجب فراهم شدن حداکثر ظرفیت در یک بخش کوچک شده و بهترین کیفیت، فشرده سازی و ساده سازی را برای استفاده از مدیریت سیستم DD ارایه می‌کند.”

الحاقات و پیشرفت‌های جدید در پلتفرم Dell EMC PowerProtect به فناوری Dell کمک می‌کند تا نیازهای رو به رشد کاربران برای محافظت، دستیابی، مدیریت و بازیابی اطلاعات را از طریق راه حل‌های محافظت از داده‌ها که به راحتی در زیرساخت‎های موجود آنها انجام می گیرد، برآورده سازد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0