اخبار امنیت سایبری

انتشار معماری مرجع نوین برای فروشگاه‌های مایکروسافت

FusionLayer اعلام کرد که یک معماری مرجع جدید برای مدیریت شبکه‌های ترکیبی منتشر کرده است که از مایکروسافت اکتیو دایرکتوری (AD)، مایکروسافت اَژور (Microsoft Azure) و خدمات وب آمازون (AWS) استفاده می‌کند.

این معماری برای شرکت‌هایی که به طور سنتی مایکروسافت ویندوز سرور و مایکروسافت اکتیو دایرکتوری (AD) را به عنوان پایه و اساس زیرساخت های کاری فناوری اطلاعات خود اجرا کرده‌اند، آغاز شده و اکنون در حال انتقال برخی از برنامه‌های کاربردی خود از حالت پیشفرض به مراکز داده در ابرهای عمومی هستند.

در حالی که محاسبات ابری عمومی طی پنج سال گذشته از رشد شگرفی برخوردار بوده است، بسیاری از موفقیت‌ها را می‌توان به شرکت‌های نوپا و شیوه‌های اتخاذ شده شبه IT در شرکت‌های متوسط ​​و بزرگ نسبت داد.

فعالیت‌های شبه IT به طور معمول ناشی از فرایندهای داخلی IT است که باعث می‌شود واحدهای تجاری منحصر به فرد بتوانند نیازهای IT خود را از ارائه دهندگان خدمات خارجی تأمین کنند.

یکی از مشکلات اساسی که در طی روند شبه IT  بوجود می‌آید، این است که فعال سازی زیرشاخه‌های جدید، بارهای کاری سرورهای مجازی و خدمات شبکه مورد نیاز واحدهای تجاری برای دستیابی به اهداف‌شان، هفته‌ها یا حتی ماه‌ها زمان نیاز دارد.

از آنجا که تحول دیجیتال، چشم انداز مشاغل را با سرعت پیش بینی نشده‌ای تغییر می‌دهد، انتظار کشیدن برای هفته‌ها به منظور ادامه این برنامه‌ها غیرقابل قبول است.

برای برطرف کردن این نگرانی‌ها، اکنون بسیاری از شرکت‌های متوسط ​​و بزرگ اکنون شروع به پذیرش راهبردهایی در رابطه با محاسبات ابری ترکیبی کرده و از خدمات ابری عمومی بهره می‌گیرند تا نیازهای مرتبط با سرعت را برآورده سازند.

بنیانگذار و مدیر اجرایی FusionLayer گفت: “شرکت‌ها به عنوان بخشی از زیرساخت‌های تجاری خود از ابرهای عمومی استقبال می‌کنند. اتخاذ یک استراتژی ابر ترکیبی با استفاده از بهترین مراکز داده پیشفرض و خدمات ابری عمومی، روشی ایده آل برای انجام این کار خواهد بود.”

با این حال، هیچ راهکاری برای حل این مشکل شرکت‌ها وجود ندارد که بتواند به آنها امکان دستیابی به همان سطوح سرعت در تجارت برای شبکه‌های سازمانی را فراهم آورد.

این به نوبه خود منجر به ایجاد تنگنای اتوماسیون در توسعه زیرساخت‌های تجاری نسل بعدی می‌شود و خطر خرابی شبکه را به دنبال دارد و به گفته تحلیلگران صنعت مانند Gartner، برای یک شرکت متوسط، چیزی بالغ بر ​​5،600 دلار در دقیقه هزینه در پی‌خواهد داشت.

Juha Holkkola ادامه داد: “با توجه به اینکه هزینه زمان قطع شبکه می‌تواند ده‌ها میلیون در سال برای شرکت‌های بزرگ هزینه در بر داشته باشد، بسیار شگفت آور است که اکثر کارهای شبکه‌های سازمانی همچنان در صفحه‌های اکسل مدیریت می‌شوند.”

وی گفت: “با كمك به چندین شركت بزرگ در كنترل این زمینه‌های محاسبات سازمانی نادیده گرفته شده، تصمیم گرفتیم معماری مرجع جدیدی را منتشر كنیم كه به سازمان‌ها در رفع این مشكلات كمك می‌كند.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0