اخبار امنیت سایبری

راه اندازی موتور هوشمند جدید AdvisorCloud 360 

AdvisorAssist، پیشرو در صنعت پیروی از مقررات نظارتی و مدیریت ریسک مشاغل، از راه اندازی AdvisorCloud 360 به عنوان ارایه دهنده نسل جدید موتور هوشمند انطباقی خبر داد.

AdvisorCloud 360 گونه تکامل یافته‌ای از موتور انطباق اختصاصی AdvisorAssist، یعنی AdvisorCloud است که بیش از 500 شرکت مشاوره و بیش از 3000 فرد تحت نظارت را در انجام تعهدات سالانه خود حمایت می‌کند.

AdvisorCloud 360 راه حلی برای توانمندسازی مشاوران و مسئولان اصلی پیرو آنها به منظور رعایت الزامات نظارتی با شفافیت کامل در تمام جنبه‌های برنامه‌های انطباقی آنها است.

AdvisorCloud 360 یک محیط کاری مشترک و شفاف را برای مشاوران فراهم می‌کند تا بتوانند به طور مستقیم، به موتور انطباقی AdvisorAssist برای مدیریت و آزمایش دسترسی داشته باشند.

“کریس وین”، مدیرعامل AdvisorAssist  می‌گوید: “AdvisorCloud 360، خط مشی بسیار شفافی را برای رعایت برون سپاری تعیین می‌کند.”

وی افزود: “AdvisorCloud 360 شفافیت کاملی را در همه زمینه‌های مدیریت ریسک شرکت خود و کارهایی که از طرف آنها انجام می‌شود، به مشاوران ما ارایه می‌دهد. ما معتقدیم که این سطح از تعامل و هم ترازی برای پیشی گرفتن از منحنی نظارتی بسیار مهم است.”

یكی از مهمترین پیشرفت‌های AdvisorCloud 360، در رابطه با ارایه CRAFT برای ارزیابی خطر و آزمایش‌های پزشکی قانونی است.

AdvisorAssist برنامه CRAFT را طراحی کرده است تا امکان ایجاد و مدیریت بازرسی داخلی، تجزیه و تحلیل‌ها، آزمایش‌های پزشکی قانونی، گزارش و موارد اقدامی مربوط به اصلاح مورد نیاز طبق قانون مشاوران سرمایه گذاری در سال 1940 و مقررات دولتی قابل مقایسه را فراهم آورد.

برای دستیابی به چالش‌ها به منظور پیمایش یک محیط و پیروی از مقررات پیچیده، به ابزارهای بیشتر و بهتری نیاز داریم. AdvisorCloud 360 به همراه راه حل CRAFT، مجموعه‌ای از ویژگی‌های عملی را برای شناسایی و رفع تضادها و شکاف‌های رویه‌ای ارایه می‌دهد تا با اولویت‌های نظارتی متغیر، سازگاری داشته باشد.

در نهایت، می‌توان نتیجه گرفت داشتن یک برنامه انطباق در سطح جهانی برای مشاوران، از این جهت حائز اهمیت است که هم از تجارت خود محافظت می‌کنند و هم مسیر رشد را می‌پیمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0