اخبار امنیت سایبری

دولت برزیل ارزش قراردادهای مایکروسافت را محدود می‌کند

مقررات جدیدی برای اعضای دولت مرکزی با هدف دستیابی به صرفه جویی 35 درصد در هزینه‌ها و برای سایر فروشندگان مانند Oracle و IBM همانند سازی می‌شود.

دولت برزیل شروع به تنظیم محدودیت در قیمت‌هایی می‌کند که به ازای خدمات فناوری ارایه شده توسط مایکروسافت، پرداخت خواهد کرد.

فهرستی از این محدودیت‌ها از سوی دبیرخانه دولت دیجیتال (SGD) در وزارت اقتصاد این کشور منتشر شده است که حداکثر قیمت آن برای هر نوع پیشنهاد مایکروسافت باید پرداخت شود.

این قوانین جدید برای تمام 217 اداره و ارگان دولتی مرکزی اعمال می‌شود. مخارج مربوط به مایکروسافت در دولت برزیل بین سال‌های 2012 و 2018 به یک میلیارد دلار رسیده است (246 میلیون دلار) و هدف این است که حداقل 35 درصد از این میزان کاسته شود.

این رویکرد باید بر سایر ارایه دهندگان اصلی فناوری که با دولت برزیل تجارت می‌کنند، ازجمله IBM ،Oracle ،Red Hat و VMware نیز اعمال شود.

طبق گفته‌های SGD، هدف اصلی نه تنها صرفه جویی در هزینه‌ها است، بلکه استاندارد سازی و ساده تر کردن روند تامین برای دولت مرکزی را نیز شامل می‌شود.

قیمت‌های جدید یا از طریق توافق با فروشندگان و یا به طور یک جانبه توسط دولت تعیین می‌شود. مبالغ با توجه به کمترین قیمت پرداخت شده بین سال‌های 2017 تا 2019 برای هر یک از خدمات ذکر شده تعریف شده است.

براساس اظهارات SDG، از سایر تامین کنندگان بزرگ خواسته می‌شود تا قبل از پایان سال 2019 درباره قیمت‌های جدید خود با دولت مذاکره کنند.

این امر به دنبال رویکرد اتخاذ شده توسط سایر کشورها از جمله استرالیا صورت گرفته، که در آن محدودیت ارزش قراردادهای فناوری اطلاعات از سال 2017 اجرایی شده است. مدت قرارداد نیز، با هدف توانایی ایجاد فناوری و خدمات نوآورانه تر، کوتاه در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0