اخبار امنیت سایبری

استفاده IBM از هوش مصنوعی در قلب استراتژی‌های امنیت سایبری

شرکت IBM با معرفی یک پلتفرم جدید به نام IBM Security Connect، قصد دارد توسعه‌دهندگان، فروشندگان، داده‌ها و هوش مصنوعی را کنار هم جمع کند تا بدین شکل توانایی‌های سایبری خود را ارتقا ببخشد.

روز دوشنبه، این شرکت مستقر در نیویورک از یک پلتفرم باز پرده‌برداری کرد، که به گفته خود IBM اولین پلتفرم ابری امنیتی است که روی تکنولوژی‌های باز بنا شده و هسته اصلی آن هوش مصنوعی است.

طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط IBM تیم‌های امنیت سایبری در این سازمان، به‌طور میانگین بیش از 80 راه حل امنیتی را از 40 ارائه‌دهنده دریافت می‌کنند. این موضوع می‌تواند باعث ایجاد بی‌نظمی و کاهش تاثیرات دفاعی و امنیتی شود.

پلتفرم IBM Security Connect از فناوری ابری و هوش مصنوعی در‌کنار هم بهره می‌برد. کاربران این پلتفرم قادر خواهند بود با استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در محصولات امنیت سایبری، میزان تاثیر‌گذاری آن‌ها را افزایش دهند.

این پلتفرم همچنین برخی از بزرگترین چالش‌های امنیتی‌ای که سازمان‌ها با آن رو‌به‌رو هستند را نیز توسط استاندارد‌های باز پوشش می‌دهد. استاندارد باز به ایجاد میکرو‌سرویس‌های منحصر به‌فرد، توسعه اپلیکیشن‌های جدید امنیتی و پیشرفت راه حل‌های امنیتی کمک می‌کند.

هوش مصنوعی که متشکل از شبکه عصبی مصنوعی، یادگیری ماشین، تحلیل‌ها و استفاده از الگوریتم‌ها برای تکمیل وظایف است، این امکان را به ماشین‌ها می‌دهد که از تجاربشان بیاموزند.

در بحث امنیت سایبری، یادگیری ماشین به‌عنوان زیر‌مجموعه هوش مصنوعی، بیشترین کاربرد را داراست. یادگیری ماشین از راه حل‌های امنیت سایبری و ‌‌آنتی ویروس‌های قدیمی‌تر و مبتنی بر کد قابلیت‌های بیشتری داشته و با استفاده از جمع‌آوری و آنالیز داده، امنیت موثر‌تری را فراهم می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0