اخبار امنیت سایبری

مایکروسافت آنالیزگر ایمیل‌های مخرب آفیس 365 را ارتقا می‌دهد.

مایکروسافت در حال توسعه ویژگی‌های شناسایی تهدیدات به صورت دستی، برای جستجوگر تهدید (Threat Explorer) در آفیس 365 است، که در مردادماه منتشر خواهد شد.

Office 365 یکی از پیشنهادات موجود در بسته نرم‌افزاری مایکروسافت است. جستجوگر تهدید (Threat Explore)، یک ابزار امنیتی سازگار و قابل دسترس برای کاربران آفیس 365 با محافظ پیشرفته تهدیدات مستمر (ATP) است. این ابزار به تیم‌های عملیاتی حوزه امنیت اجازه می‌دهد که تهدیداتی مانند تروجان‌ها و فیشینگ‌هایی که در قالب ایمیل یا فایل‌های مخرب به صندوق‌های دریافتی (inbox) کاربران ارسال می‌شوند را مورد بررسی قرار دهند.

کابران آفیس 365 که به جستجوگر تهدید دسترسی دارند می‌توانند یک پیش نمایش و توانایی دانلود ایمیل های مخرب را برای تجزیه و تحلیل بیشتر داشته باشند. (یک قابلیت جدید که تجزیه و تحلیل ایمیل‌های مخرب را بسیار ساده‌تر خواهد کرد.)

در ادامه یک تاریخچه زمانی (timeline) به عنوان یک بخش در جستجوگر تهدید آفیس 365‌ وجود خواهد داشت، تا رویداد‌های مختلف مربوط به یک ایمیل مخرب را ثبت کند. این باعث می‌شود که روند شناسایی ساده‌تر شده و از اتلاف وقت برای بررسی بخش‌های مختلف مربوط به یک ایمیل مخرب جلوگیری شود.

این قسمت همچنین برای ایمیل‌ها دو ستون جداگانه دارد که وضعیت فعلی تحویل آنها را در ستون Delivery action (برای نشان دادن اینکه پیام تحویل داده شده، به سطل زباله رفته، بلاک شده، یا توسط ZAP جایگزین و حذف شده است) نشان می‌دهد و ستون Delivery location که جزئیات بیشتری از محل دقیق ایمیل به ما می‌دهد. همچنین ممکن است اتفاقاتی پس از تحویل ایمیل رخ دهد که آنها در ستونی با نام Special action گنجانده می‌شوند و تمام این ها به کاربران کمک می‌کند که متوجه شوند چه اقداماتی بر روی یک ایمیل و محل آن انجام شده است.

همچنین مایکروسافت راهنما و دستور‌العمل مفصلی در مورد نحوه استفاده از موارد ذکر شده برای فایل‌ها، ایمیل‌ها، مشاهده URL‌ها و فیشینگ‌ها و بررسی ایمیل‌های گزارش شده توسط کاربران و اسکن‌های خودکار برای صرفه جویی در زمان ارایه داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
سبد خرید
  • هیچ محصولی در سبدخرید نیست.
ورود | ثبت نام
شماره موبایل یا پست الکترونیک خود را وارد کنید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
رمز عبور را وارد کنید
رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید
برگشت
درخواست بازیابی رمز عبور
لطفاً پست الکترونیک یا موبایل خود را وارد نمایید
برگشت
کد تایید را وارد کنید
کد تایید برای شماره موبایل شما ارسال گردید
ارسال مجدد کد تا دیگر
ایمیل بازیابی ارسال شد!
لطفاً به صندوق الکترونیکی خود مراجعه کرده و بر روی لینک ارسال شده کلیک نمایید.
تغییر رمز عبور
یک رمز عبور برای اکانت خود تنظیم کنید
تغییر رمز با موفقیت انجام شد
0